piątek, 27 stycznia 2017

Nowy blog! (2)

Witajcie jeszcze raz, przepraszam, ale w tym przypadku dałam zbyt późne godziny o której to miałam obwieścić . Jeszcze raz was przepraszam. Jutro gdzieś tak rano dodam wszelkie informacje (Blog jest już stworzony, tylko, że jest nadal, że to tak ujmę, w remoncie), ale mogę teraz wyjaśnić co będzie wyświetlane.

W takim razie zaczynam. Będą tam polecane przezemnie przeróżne mangi yaoi,romans,drama itp.większość yaoi będzie z +18 więc, gdy ktoś będzie wchodził to na własną odpowiedzialność, oczywiście napiszę, czy mangi są z +18. Będą także moje rysunki, co wspominałam wcześniej oraz będą tam moje i mojej przyjaciółki mangi( ・ิω・ิ)

 To na tyle, co miałam  do przekazania. Resztę informacji w sobotę.

                                     Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz