piątek, 27 stycznia 2017

Watashi ga Motete Dousunda

Gdy ktoś miał dziś zły dzień, ponury, smutny, że aż chce się płakać, to coś was na pewno rozchmurzy. 12 odcinkowe anime:

 Watashi ga Motete Dousunda


Znalezione obrazy dla zapytania watashi ga motete dousunda

Opis:
Kae Serinuma to otyła licealistka, która nawet nie marzy o księciu z bajki. Zamiast tego wolałaby popatrzeć na dwójkę przystojnych książąt będących razem – jest ona bowiem fujoshi, czyli fanką anime i mangi z gatunku miłości męsko-męskiej. Jej życie zaczyna się jednak zmieniać, kiedy doznaje szoku spowodowanego śmiercią ulubionego bohatera anime i zrozpaczona zamyka się w swoim pokoju na tydzień. Po tym czasie zostaje zmuszona do opuszczenia łóżka i nawet ona sama nie jest w stanie siebie rozpoznać – sporo schudła i stała się bardzo ładną dziewczyną. Następnego dnia ponownie pojawia się w szkole i od razu przykuwa uwagę czterech gorących chłopców – dwóch kolegów z klasy, Yuusuke Igarashiego i Nozomu Nanashimy, pierwszoklasisty Hayato Shinomiyi oraz przewodniczącego klubu historycznego, Asumy Mutsumiego. Jak Kae poradzi sobie z tą nową sytuacją, skoro do tej pory najlepsze dla niej stanowisko do kontaktów z płcią przeciwną było za rogiem, skąd mogła obserwować i dawać się ponosić swojej yaoistycznej wyobraźni?

Główni bohaterzy:
Serinuma, Kae
Znalezione obrazy dla zapytania watashi ga motete dousunda

Nanashima, Nozomu
Znalezione obrazy dla zapytania Nanashima, Nozomu     Podobny obraz

Shinomiya, Hayato
Podobny obraz

Igarashi, Yuusuke
Znalezione obrazy dla zapytania Igarashi, Yuusuke     

Mutsumi, Asuma
Znalezione obrazy dla zapytania Mutsumi, Asuma



















Nishina, Shima
Znalezione obrazy dla zapytania Nishina, Shima

Mój komentarz:
od razu mi się spodobała, obejrzałam kilka momentów. Były bardzo śmieszne więc mnie skusiło do obejrzenia, fakt nie obejrzałam tego do gońca, ale zostało mi gdzieś z 4 odc. więc to szybko zleci. Jak obejrzałam odcinek 1 to od razu  mnie się to spodobało. To anime jest stworzone dla mnie, dziewczyna ma podobny charakter do mojego(^^)

Moja ocena:
ocena 10/10 choć tylko 8 odc obejrzanych w ogóle mnie się to nie znudziło .Bardzo się śmiałam. Polecam



Jeszcze jedna uwaga: jeszcze dziś dam nowy post, a w tym będzie z 5 tytułów mang yaoi (te są przeznaczone od +18)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz