czwartek, 19 stycznia 2017

Junjou Romantica

Drugie to:

Junjou Romantica
Podobny obraz
 Opis:
18 letni Misaki Takahashi wbrew swojej woli zamieszkuje z 28 letnim Akihiko Usamim. Skąd taka dziwaczna sytuacja? Misaki przygotowuje się do egzaminów wstępnych na uniwersytet. Jego celem jest ta sama uczelnia, którą jego brat - Takahiro porzucił parę lat wcześniej, żeby się nim zaopiekować po śmierci rodziców. Żeby chłopak zdał z dobrymi wynikami, zamieszkuje z przyjacielem Takahiro, właśnie Akihiko Usamim. Małomówny i kapryśny "nauczyciel" jest sławnym w całej Japonii pisarzem powieści "boys love". Dowodem uznania dla jego pracy jest prestiżowa nagroda Naomori, której zostaje najmłodszym laureatem. Zdarza się, że w swoich powieściach Akihiko "urzeczywistnia" wszystkie swoje fantazje dotyczące Takahiro (w którym jest jednostronnie zakochany). Jednakże życie pod jednym dachem z młodszym bratem swojej miłości i wiele związanych z tym perypetii i zabawnych wydarzeń, powoli zmienia uczucia zarówno Akihiko, jak i Misakiego, który nie może patrzeć ze spokojem na "okropne" powieści mentora, na które natyka się w całym domu. Przedmiotem fabuły tej dwunastoodcinkowej serii są jeszcze dwie inne historie. Ich bohaterowie są luźno powiązani z powyższymi, ale przeżywają równie ciekawe i emocjonalne perypetie.

Główni bohaterzy:
Kamijou, Hiroki
Znalezione obrazy dla zapytania Kamijou, Hiroki
 Nowaki Kusama
Znalezione obrazy dla zapytania Nowaki Kusama


PARA:
Znalezione obrazy dla zapytania Kamijou, Hiroki i nowaki

Takahashi, Misaki
Podobny obraz

Usami, Akihiko
Znalezione obrazy dla zapytania Usami, Akihiko

PARA:
Znalezione obrazy dla zapytania Usami, Akihiko i misaki

Miyagi, You
Znalezione obrazy dla zapytania Miyagi, You

Takatsuki, Shinobu
Znalezione obrazy dla zapytania Takatsuki, Shinobu

PARA:
Znalezione obrazy dla zapytania Takatsuki, Shinobu i you

Mój komentarz:
podobało mi się. Obejrzałam to z trzy razy i nadal się mi to nie znudziło są z tego 3 sezony. Już chyba nie wyjdzie następny. Niektóre momenty są naprawdę dziwne, ale śmieszyły mnie. moją ulubioną PARĄ jest Misaki i Usagi.
Moja Ocena 8/10 jest fajne, ale nie zachwyca mnie tak jak inne. AUTORKA: Shungiku Nakamura
ma też inne anime.

Następnym razem jak będziecie chcieli dam następne anime yaoi (piszcie, czy lubicie yaoi i czy mam więcej ich polecać)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz