sobota, 21 stycznia 2017

Sukitte Ii na yo

Przepraszam za opóźnienie :( Zepsuł mi się komputer i nie miałam jak tego bloga prowadzić, ale zatem jak już jestem dodam drugie anime miłosne :)

Sukitte Ii na yo
Podobny obraz\

Opis:
Tachibana Mei jest cichą, zamkniętą w sobie licealistką. Przez 16 lat nie miała przyjaciół, ponieważ uważała, że potrafią oni tylko ranić. Jej życie zmienia się, gdy poznaje Yamato - najpopularniejszego chłopaka w szkole. Dzięki niemu powoli zaczyna ufać ludziom i otwiera się na świat. Jednak po jakimś czasie Yamato staje się dla Mei kimś więcej, niż tylko przyjacielem.

Główni bohaterzy:
  Tachibana, Mei
  Znalezione obrazy dla zapytania Tachibana, Mei      Znalezione obrazy dla zapytania Tachibana, Mei

Kurosawa, Yamato
Znalezione obrazy dla zapytania Kurosawa, Yamato       Znalezione obrazy dla zapytania Kurosawa, Yamato
To już drugi najmniejszy zbiór głównych bohaterów :D

Mój komentarz:
bardzo kochany styl anime, ale też dużo się w tym popłakałam, no niestety ja taka już jestem, jak ktoś płacze to ja czasami też. Bardzo przyjemna dla oka zabawna wzruszająca i czasami wkurza w niektórych momentach jak np.
Znalezione obrazy dla zapytania modelka i yamato z sukitte

Moja ocena:
10/10, wiem dużo powtarzam że 10/10 ale to nie moja wina większość anime które tu pokazuje bardzo ale to bardzo mi się podoba. Nawet mogłabym to z kilka razy oglądać jak mi się spodoba XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz