czwartek, 19 stycznia 2017

Super Lovers

Yaoi<3
No dobra to dziś te 4 anime? Tak wiem miałam w środę je dać tylko mi się o tym zapomniało, bo choróbsko mnie chyciło i dużo rzeczy mi się zapomina.
no dobrze na dziś przygotowałam 2 bardzo fajne anime yaoi, które mogą wam się spodobać.
Pierwsze to:

Super Lovers

Znalezione obrazy dla zapytania superlovers

Opis:
Haru nagle zostaje zmuszony by pojechać do Kanady i odwiedzić swoją matkę, Haruko. Ta z miejsca przedstawia mu Rena i zmusza, by jej starszy syn przystosował go do życia. Chłopak niechętnie podejmuje się tej misji, ale po pewnym czasie ta dwójka staje się nierozłączna. Niestety wakacje szybko się kończą i trzeba się rozstać, jednak Haru przed powrotem do Japonii obiecuje coś Renowi. Co to za obietnica? Czy Haru będzie w stanie jej dotrzymać?

Główni bohaterzy:

Kaidou, Haru

Znalezione obrazy dla zapytania Kaidou, ren

W tym poście chyba jest to najmniejszy zbiór głównych bohaterów XD

Mój komentarz:
jest przyjazna dla oka, zabawna i przez to własnie mi się podoba podobno w tym roku ma wyjść 2 sezon co za uwarzyłam wyszedł już, ale z angielskim tłumaczeniem.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=iBi3NK8p0_c
polecam dużo śmiechu w moim przypadku XD

Moja Ocena:
10/10 uwielbiam (≧∇≦). Czekam na polskie tłumaczenie :3

1 komentarz:

  1. Miło byłoby napisać kto jest autorem opisu. Internet Internetem, ale podpis by nie zawadził...

    OdpowiedzUsuń